Tell me to run.

Yes! Sommar sommar sommar! :D Jag är så glad över värmen och solen :)

Har lekt med Felicia hela dagen, vi har vandrat i stan, tittat på flak och shoppat litegrann. Sen begav vi oss till Kristineberg (det är det nya stället att hänga på, fett nice) och satt på en brygga och solade och åt jordgubbar, kex och riesen. Vi dinglade med fötterna i vattnet och jag mådde bara så bra. Felicia badade tillochmed :o I sin nya bikini! Jag har också köpt en ny idag, iallafall en överdel. Den är jäävligt snygg :D

Nu ska jag snart iväg på träning, och jag har klunkat vatten som fan.. Har nog druckit en liter på en halvtimme nu. Måste man så måste man. Är bara rädd för att middagen inte var tillräcklig. Jag blir så när det är varmt, min aptit försvinner, så jag åt inte sådär jättemycket.. Hoppas min energi inte tar slut på träningen, jag orkar inte det =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback