And wouldn't you?

Mm, det här känns bra.. Vaknade för en kvart sen. Har sovit sen halv åtta, och jag sov även typ en kvart innan mamma väckte mig när vi skulle äta förut. Har ont i hela kroppen och det här slutar nog bra. Kallt är det också, och sängen bara skriker efter mig. Jag vill inget hellre än att lägga mig under det där varma sköna täcket igen och lyssna på Lars Winnerbäck och på kent. Jag fryser om tårna. Mest. Jag fryser om hela kroppen. Som mamma sa 'inte så konstigt om du blir sjuk, det är 150 000 stockholmare som är sjuka nu också..' Men tänk om jag inte vill vara en av dem då! Bajs. Den här dagen vill jag inte ha en gång till. Jag lyckades iallafall kämpa mig igenom engelskan utan att somna, även om jag var ytterst nära med ett par sidor kvar..

Nu kallar sängen. Men först ska jag lyssna på två låtar. Sen ska jag sova sova sova.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback