Español

Ett inlägg innan jag ägnar spanskan en halvtimme till sporten börjar. För mitt internet vill inte att jag ska vara inloggad på msn iallafall, det märks. Bra att någon har koll på vad jag egentligen borde göra ^^ Synd att den någon inte är jag =p

Matchen idag var nog det konstigaste jag varit med om. Eller, det har varit många konstiga matcher i år, men den här tar nog priset, för den hade allt. En totalt jävla värdelös domare, seriöst, finns det inga krav på hur bra en domare måste vara för att få döma i allsvenskan? Sen var stämningen.. Man kan itne ens kalla det stämning. Okej för att vi kom rätt sent och hamnade längre ut åt kanten än vi brukar stå, men trumman var inte ens där. Varför? De låtar vi sjöng gick i technofart och ingen höll takt och nej. Sen hade matchen även inte så mycket till underhållningsvärde, alla var totalt dåliga, Göteborgs mål var inte ens ett mål, det var en briljant räddning av Örlund (jag reserverar mig lite här, har inte sett sporten än) och de bakom oss var så jävla roliga. Herregud, de pratade göteborgska, men hejade faktiskt på AIK. Jag skrattade högt flera gånger åt alla deras kommentarer :D Nej, udda match, men första gången jag är glad när AIK förlorat. Inget SM-guld för Djurgården. Yes.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback