Heja mig.

Jag vet att jag bloggade typ alldeles nyss. Men ibland måste jag fördriva tiden på något. För man hinner inte göra något vettigare än att blogga på fem minuter.. Eller, jag och Sakis har löst mysteriet med Karin (vår svensklärare) och hennes oerhört irriterande sätt att hela tiden blunda. Men jag tänker inte berätta det här, för det skulle vara sån där nätmobbing, och då skulle jag väl få Alex Shulman på mig. Eller nåt? Jag har i alla fall kommit på det och det är huvudsaken. Sen har jag även pluggat engelska i en timme, helt frivilligt. Ingen läxa eller något, men jag jobbade i boken och det var bra av mig. Även om jag bara förstod hälften så ja. Jag ville komma fram till att jag var lite duktig. Nu har jag snart fördrivit all tid. Två minuter. Sen ska jag nämligen titta på Efterlyst, ska vara något om AIK-ledaren som blev nerslagen i helgen och hittades i mittcirkeln på B-plan på Skytteholm.. Han ligger typ fortfarande i koma. Jätteobehagligt =/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback