Jag vill inte vara med!

Allt på en gång. Allt allt allt. Jag vill bara sätta mig i ett hörn och gråta. Så stressad är jag just nu. Precis när allt hade börjat ordna upp sig, vi hade fixat med fotografen, vi hade kommit en bit på affärsplanen och imorgon skulle vi hitta annonsörer. Så kommer det där jävla projektet, We rule the school. Fan heller. Jag vill inte vara med, jag har inte tid! Jag har verkligen ingen tid till att sitta på eftermiddagarna, varken idag eller imorgon eller någon annan dag. Den tiden måste gå till UF, den tiden måste gå till allt annat än ett jävla projekt. Just nu sitter jag och försöker göra engelskan så jag slipper den ikväll, för jag vet hur det kommer bli ikväll.. Som tur är har jag världens bästa engelsklärare, jag lånade hans bok, men kom tillbaka efter tio minuter och sa att det inte gick. För det gjorde inte det, jag kunde inte tänka. Då satte han sig ner med mig och lugnt och sansat sa vad jag skulle göra, gav mig idéer och nu känns det som att jag kommer klara det. Jag ska försöka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback