We've come to far..

Helt plötsligt blev jag ensam hemma. Hade helt glömt bort att mamma skulle bort.. Men det är bara skönt, då kan jag göra vad jag vill :)

I och för sig har jag inte gjort så mycket idag, och lär inte göra mycket mer.. Halvtittat på lite fotboll, försökt ge mig på spanskan och sådära. Spanskan är nog inte så svår egentligen, det är bara så förbannat tråkigt. Måste ta en omgång till sen, för om jag känner mig själv, min skola och min självdiciplin rätt så kommer jag inte ha sådär överdrivet mycket tid varken måndag eller tisdag. Och provet är på onsdag. Jag har lovat mig själv att jag inte ska ha några G i betyget i sommar. Det enda potentiella hotet är spanskan, vad jag kan se i alla fall. Har inte så mycket svåra ämnen, inte ämnen jag kan lyckas i om jag vill i alla fall. Det ska väl vara praktisk marknadsföring som är så outhärdligt tråkigt att jag går på i snitt varannan lektion. Men läraren är en sån där man kan trixa sig igenom, som egentligen inte kontrollerar om man kan eller inte. Jag tänker lyckas.

Det var nära igårkväll. Oerhört nära.. Jag skrev ett mail, jag skrev din mailadress men jag tänkte två gånger innan jag klickade på skicka. Jag tror att jag gjorde rätt i det. Men vem vet, jag kanske skickar det ikväll istället. Ikväll när alla tankar och känslor gör sig påminda. Alla tankar och känslor om dig. De finns fortfarande, och de smärtar. Fortfarande..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback