Jag vill inteeee

Okej, ett blogginlägg innan jag sätter igång med allt pluggande.. Det finns en del jag måste bli klar med idag, och på fyra timmar dessutom.. Svara på minst en till fråga till psykosocialt arbete, läsa klart texten om Hitlers barndom och svara på alla de frågorna, göra svenskan som jag inte ens börjat med och flumma ut lite mer på filosofin.. Eh, ja, det tar emot.. Men då är det bra att jag haft två så bra dagar att luta mig tillbaka på! Umgåtts med Felicia dygnet runt nästan och det har varit väldigt trevligt :) Spelat en himla massa spel och ätit en himla massa har vi gjort också. Fast det är väl kanske inte så ovanligt?

Måste berätta om mina sjuka drömmar jag haft inatt :D Bland annat drömde jag att jag gick ut ur ett klassrum i skolan och där utanför stod det en sån stor grej som man slänger pappersinsamlingen i utomhus och i den låg Peter.. Jag blev aaaasrädd och la mig på golvet och skrek :s Helt konstigt. Sen drömde jag även att jag och pappa åkte pulka i en skog där vi brukade åka när jag var liten, vi höll på att krocka med ett barn och pappa tryckte in nån knapp så en helikopter kom och letade efter oss, för att den trodde vi var skadade. När den kom fram gjorde vi tummen upp, och den åkte iväg igen.. Heja mina drömmar!


Jag börjar tänka på vad som glädjer mig mest; det som är evigt, eller det som byts om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback