Huh.

Jag inbillar mig att katterna tycker om mig. Och att de har saknat mig nu när jag varit borta i tre timmar på träning. För jag är omringad, en ligger i sängen och en ligger på golvet på andra sidan om mig :) De är ganska snälla. Även om de mest sover.

Träningen idag var jobbig. Hujedamej vad jag har sprungit! Det var ganska länge sen jag sprang såhär mycket, såhär länge och såhär intensivt. Men det behövdes. Och det kommer att kännas imorgon, tror jag. Imorgon när vi ska ha balett på idrotten. Vem filmar? Och jag lär inte få spela matchen på fredag, jag tror omöjligt att mitt spelarleg hinner komma till dess. Det är just nu hos Råsunda för att de ska skriva på övergången, sen ska det skickas upp till förbundet, som ska skicka det till Spånga. På två dagar. I don't think so. Men det gör inget. Jag vill nästan hellre bara titta på, jag känner mig inte riktigt redo för seriematch ännu. Jag är ganska så bra på att heja också ska ni veta! ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback