LW

Nu är jag glad och vill rikta ett stort tack till Elins Micke. Tack vare honom kan vi se Winnerbäck om en vecka :) Jag hann ge upp hoppet ett par gånger när jag försökt fixa hur vi ska ta oss därifrån, då sista bussen från konsertplatsen gick kvart över åtta på kvällen. 45 minuter innan Lasse ens börjar spela ^^ (Jobbigt att bo på landet, för de som bor där.. Helt klart). Men eftersom han är så himla snäll så kommer han och hämtar oss efter konserten! Så nu är alla biljetter bokade och klara :) Jag väntar bara på ett till sms från Elin, då hon i sitt förra sa att hon hade fixat nåt mer. Jag undrar vad det är för något :o Men nu längtar vi till torsdag, heja!

Igår var också en bra dag. Tack bror.

Nu ska jag till pappa och skriva ut ett personligt brev. Så jag kan söka jobb imorgon. Jag orkar inte idag. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback