Veckan som kommer

För att tvinga mig själv ur det här har jag en hel del planer för nästa vecka. Fler än jag haft för veckan som var, och med de blå pillren som faktiskt fungerar ska jag nog orka också. Även om jag inte känner mig särskilt pepp.

Måndag: Middag med Johanna och Malin
Tisdag: Hemlig aktivitet
Onsdag: Shoppa med Elin och eventuell middag med Therese på kvällen
Torsdag: Bada? Någon?
Fredag: Antingen det ena eller andra. Har inte bestämt mig.

That's how it is. Och kanske behöver jag hålla mig sysselsatt. Jag ska göra mitt bästa för att ta mig iväg till körskolan i Solna imorgon, så mina dagar kan fyllas med något mer. Så att det känns lite värt i alla fall. Livet.

Började läsa en bok idag vid tre på eftermiddagen. Klockan fyra hade jag hunnit 100 sidor och vid ungefär var femte sida rullade ett par tårar ner för mina kinder. Den är sorglig, väldigt sorglig. Sjukdom, rädsla och ett förlorat liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback