Converse.

Jag är en Conversemänniska. Enligt mig är Converse de skönaste skorna som uppfunnits, och de snyggaste också. MEN! Jag hatar att köpa nya Converse, för nya Converse är det fulaste jag vet. De är så skrikigt vita på gummit och tyget är så rent och de bara skriker 'kom och smutsa ner mig!'. Jag köpte ett par röda igår, och idag på kvällen gick jag en promenad i regnet i hopp om att de skulle bli lite mindre vita. Vad fel jag hade. De är fortfarande lika skrikigt vita och lika röda och det är så fult att jag knappt vill ha dem på mig. Men sen, om ett par månader när de har blivit lagom slitna (i typ juli..), då kommer jag älska dem. Det är då Converse är som snyggast. Jag skulle vilja ha en affär som säljer Converse som de ser ut efter några månader. Mina svarta är lite, lite för mycket slitna, det är hål på sidorna. Men de är snygga, åh så snygga.

:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback