Jag slängde bort någon slags vän.

Äntligen har all jävla smärta tagit vägen någon annanstans än i min kropp. I alla fall så länge jag sitter still. Magen är nog lindrad av ett överdrivet konsumerande av panodil. Ryggen har blivit bättre och bättre, mycket tack vare massage från Elin och mamma. Torsdag och fredag var bra dagar. Måndag, tisdag och onsdag också. Bra dagar allihopa, men speciellt torsdag och fredag. Torsdagen var solig och spenderades ute i solen efter skolan, och sedan mötte jag upp min vän i Skövde, även kallad Fredrik. Han var i stan över dagen och ville ses :)

Fredagen bjöd på en chockartad start då jag sträckte mig i ryggen när jag skulle sätta på mig mössan på morgonen. Hade ruskigt ont hela dagen. Dagen fortsatte i chockens tecken, då jag fick tillbaka min engelskuppsats om Rwanda. Det gick eh.. Bra? Väldigt bra. Jag är nöjd. Väldigt nöjd. Äntligen känns det som att alla onsdagsmornar har betalat sig.

Kommentarer
Postat av: Felicia

Du ska inte bara vara nöjd, du ska vara stolt också :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback