Tid över.

Min dator har kraschat. Min dator är död, och den finns inte mer. Mitt sista hopp till att få tillbaka alla grejer som finns på den litar till mammas jobbarkompis man. Han är tydligen duktig på datorer. Men jag är tveksam. All musik.. Säkert 1500 låtar, helt borta. Alla worddokument, alla skolarbeten, alla tankar jag tänkt och skrivit ner i text. Allt är borta och jag är ganska ledsen för det. Folk säger att det bara är materiellt, men halva mitt liv fanns där också. MSN-konversationer som jag sparat för att det sagts fina saker, uppmuntrande kommentarer och alla sms från min gamla telefon fanns där. Och alla bilder. I och för sig brände jag över alla jag hade för typ två månader sen, men jag har tagit en del sen dess, och framförallt brände jag inte över mina mottagna filer. Fan.

Men nu har jag i alla fall tid till en massa annat, typ att plugga. Jag har insett att den vetenskapliga uppsatsen ska vara inne om en månad, och det fick fart på mig. Har läst ut en av tre böcker, och jag ska börja på den andra ikväll tänkte jag. Huh.

Imorgon blir en bra dag. Om jag kan tillåta mig själv det, vill säga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback