Le France.

Två dagar den här veckan har jag utmanat mig själv. Jag har ställt mig själv inför svåra saker och jag har klarat dem. Det har inte gått superbra, men jag har tagit mig igenom det och jag känner mig lite säkrare och lite mer stolt över mig själv. Jag har gjort saker som för många andra är självklara men som för mig varit i princip oövervinnerliga. Men jag är på rätt väg nu och det känns bra att jag har vågat. Att jag har bevisat att jag faktiskt kan, i alla fall lite.

Skiva igår. Det är synd att jag inte kan skriva att det var det roligaste jag varit med om.. Anledningen till det är DJn och musiken.. Inte en enda schlagerlåt spelades, inte en enda svensk låt (borträknat 'alla som inte dansar') och jag kände inte ens igen hälften av låtarna. Det var enbart hip hop och RnB. I fem timmar. Så extremt tråkigt för mig som inte klarar av sån musik. Men jag bestämde mig för att göra det bästa av situationen och dansa och ha kul ändå, och det hade jag, men jag hade haft så stört mycket roligare om det hade varit låtar man kunde sjunga med i! Bästa outfit får ett delat pris mellan Jockes vargutklädsel och Alexanders och Jakobs hästdräkt. Jag har inte glömt Oliver. Men det blev så naturligt till slut att man slutade fundera över det. Han passade bra i högklackat, kjol, nätstrumpbyxor, korsett, läppstift och nagellack. Det var minst sagt uppseendeväckande när vi var på väg till nattbussen.. Men ack så roligt. Jag var hemma när det hade blivit ljust igen. Jag hade en väldigt trevlig kväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback