They'll be gone.

Det ska bli så skönt när det här är över! Det ska bli så obeskrivligt skönt att slippa ha dåligt samvete konstant och känna att man borde göra en massa plugg istället för att göra det man gör. Det ska bli så skönt att kunna ligga i sängen en hel dag utan en massa måsten. Göra prick vad jag vill utan att veta att när jag gjort det roliga måste jag göra något tråkigt. Det är inte många arbeten kvar nu, och när den här söndagen är slut är det ett färre. Imorgon ännu ett färre. Jag satsar på att vara klar med allt till på fredag, så kan jag njuta järnet resterande två veckor. Det var en bra deal.

Sen ska jag göra om designen på min blogg :) Var väääldigt nära att ge mig på det för fem minuter sen, men jag hindrade mig själv och tog mig själv samman. Jag måste plugga. Nästa söndag kan jag göra om designen! För då ska jag vara klar med allt. Heja.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback