Långkalsonger

Jag trivs med att ha vänner som känner mig så bra, och som jag känner så bra, att varken de eller jag bryr sig om jag bara har långkalsonger på mig när vi umgås. Varför ha tajta, obekväma jeans ovanpå långkalsongerna, när man kan ha bara bekväma, varma långkalsonger på sig?

Att jag sen gjorde en utmärkt prestation till följande låt
http://www.youtube.com/watch?v=0auCDOERZyE som de körande grodorna (bom, bom bom) gav långkalsongerna en passande roll. Det passade liksom in. Och jag var så grym. Så grym att Niklas sparade hela sången, med mitt fina öppnande 'BOM, bom bom'. Världens kanske skönaste låt.

Nu fick jag sms. Av min farmor! Hon har gått på mobilkurs. Så häftigt. Så nu har hon lärt sig skicka sms :)

Kommentarer
Postat av: Bea

Cool farmor! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback