Midsommarhelgen


Jag hade en grym midsommar. Även om den började helt hemskt, på grund av att SL är ett helt sjukt företag. Men det löste sig till slut. Jag kom fram, efter en och en halv timme. Istället för 20 minuter. Sen åt vi mat, sjöng Singstar och spelade fia med hutt. Sen gick det som det gick. Alla somnade sött på olika ställen i lägenheten. Mest udda var madrassen i köket. Där sov inte jag.

Dagen efter började vi med att gå upp klockan nio! Ska det vara så ska det, liksom. Vi gick till ett stängt Vi (jag vill fortfarande skriva Vivo) och satt där utanför och väntade i 25 minuter till de öppnade. Sen lagade vi mat på en spis som gick sönder, men som vi lagade med hjälp av min pappa. När vi åt maten tittade vi på Fem myror är fler än fyra elefanter. Sen åkte vi hem och på kvällen sågs några av oss igen för att grilla i Kristineberg. Det var sjukt mysigt.

Nu ska jag börja packa och tänka, vilket känns lite motigt. Lite jobbigt att behöva tänka vad jag kan behöva under en hel vecka, liksom.. Ska ju bo hemma hos fröken Andersson. Det ska bli grymt! Mindre grymt ska det bli att jobba natt inatt. Usch. Men det är sista gången nu.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback