Onsdag 17 juni



Hej V. Eller S, kanske. Kanske VS. Eller SV.

Följande skrevs vid tolv på dagen idag. Men blogg.se ville inte publicera då..

Det låter inte kul alls, med din sjukdom. Och speciellt inte med alla mediciner som nästan verkar vara lika illa som själva sjukdomen. Däremot låter det sjukt roligt att riva väggar och ha sig! Det har jag alltid velat prova. Få ut lite aggressioner, sådär. Fast jag skulle nog inte raka av mig håret. Har en känsla av att jag inte passar i det.. Är det därför många byggarbetare har mössa på sig, för att slippa få skit i håret?

Jag har precis börjat komma ikapp med min sömn, har sovit 13 respektive 11 timmar de två senaste nätterna men är ändå helt slut om kvällarna. Igår kan det kanske ha berott på att jag glömde allergimedicin, men allt kommer ändå raseras imorgon inatt, då jag ska jobba natt igen. Efter måndag ska jag säga till min chef att jag inte kan jobba nätter, för det funkar inte. Min kropp är inte gjord för det, inte just nu i alla fall. Jag har ett svårt förhållande till sömnen som det är liksom.

Idag har jag ett par uppdrag jag tänkte försöka genomföra. Jag är dålig på att genomföra saker, men jag vill verkligen utföra dessa. Jag får liksom aldrig arslet ur annars. Till att börja med måste jag skriva ett brev om mig själv på engelska. Jag har ju tänkt åka till Australien i höst och vara au pair, och någon sorts presentation av mig själv måste jag få ihop. Jag har kommit en bit på vägen, och jag har en från England som ska rätta det sen. Måste bara skriva klart.

Mitt andra uppdrag idag är att ta mig till systemet och inhandla alkoholhaltiga drycker till imorgon. Men eftersom jag är nybliven 20-åring tycker jag fortfarande att det är lite spännande att gå dit, så det ska jag nog lyckas utföra :)

Från och med lördag ska jag bo i hus. Jag hoppas på en hel del sol, så jag kan sola och bli brun när jag inte jobbar. Ska flytta in hos en vän vars familj är bortrest, och hon vill inte vara ensam, så då ska jag bo där med henne i en vecka. Det kommer bli bra tror jag.

Skicka Spotifylistan du, jag ska se vad jag kan göra ;D

Ta hand om dig.

"Vi som krossats, krossar och går på.
Små späda barn, med hjärtan som elefanter.

Gud uppfinn nåt nytt, som gör det lätt,
Att hålla ut,
Nåt för dem som väntar
De som orkar vänta, mer."



Kommentarer
Postat av: voff

Så. (:

Postat av: voff

Den första låten är "en klassisk AIK låt". (:



Just nu är jag mest nöjd med dom sju senaste låtarna.



Listan är några månader gammal så därför så var det ett sådant lustigt sammanträffande med ditt citat.

2009-06-18 @ 05:34:37
URL: http://voffen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback