Slitet


Jag ska gå och lägga mig snart. Jag har haft ett par riktigt jobbiga dagar, och fler är på ingång. Igår jobbade jag i regnet och det sög verkligen. Även om jag ibland tyckte det var roligt, lite mer utmaning liksom. Men att vara helt genomblöt och kall var inte ett dugg kul.

Idag har jag sprungit i fler trappor. Hjälpte en vän att flytta till världens fräschaste lägenhet. Jag är kär i hennes kök. Nackdelen var bara att det var tre trappor utan hiss. Och en hel del grejer som skulle upp. Svetten rann på oss alla, men vi fixade det relativt fort ändå. Jag kopplade dessutom in tv, dvd och hemmabiosystemet. Det är jag stolt över. Dock hjälptes jag och en annan kille till, men ändå.

Imorgon börjar jag jobba klockan 07 och ska jobba till 19. Med vad vet jag dock inte, jag vet bara var jag ska befinna mig. Men det kan ju kanske bli en trevlig överraskning. Men att jobba i tolv timmar är inte riktigt vad jag känner för. Och på måndag är jag brevbärare igen. Tisdag barnvakt. Sen två nätter. Jag känner inte riktigt att det här är vad jag har ork till. Jag vill vara utvilad.


Kommentarer
Postat av: voff

Hej.



Jag tänkte lite kort informera dig om att Dulee presenteras i dag klockan 16. Vi fick betala 1.3 för honom och till motsats vad man läst i tidningarna så vill Dulee och hans tant tillbaka till oss. Det har varit klart i ett par dagar.



Jag tycker att Dulee är en supervärvning för allsvenskan fotbollsmässigt då han är typ 5 i hela ligan men utanför planen så är det nära att han ger mig hjärnblödning. Många är historierna om den mannen, hur folk träffat honom, nedrökt klockan två på natten innan träning, hur han har telefontrackat tjejer som han fattat tycke för ( och det är inte så där att han ringer och pratar med dom utan ringer mitt i natten och flåsar i luren ) eller hur han vart utkastad ur en polares morbrors taxi då han trots att han hade haft sin lilla son med sig hade varit så jobbig, otrevlig och aggressiv att han inte fick åka med.



Den harmoni vi har haft i truppen i ett år nu kommer att försvinna men får vi behålla alla spelare året ut så kommer vi att bli väldigt svårslagna.



/Simon

Postat av: voff

Ortiz och hand agent har flaggat för att han kan komma och lämna i höst.

2009-06-14 @ 21:34:43
URL: http://voffen.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback