Födelsedag


IDAG mina vänner, fyller två av världens bästa personer år! På samma dag :o Är inte världen för härlig?



Johanna, min vän i ur och skur. 20 år idag, varav jag känt dig i typ sju av dem. Jag vet inte var jag ska börja, det finns så mycket. Du är nog den person jag gått igenom mest med, både glädjemässigt och sorgemässigt. Det finns saker jag aldrig glömmer, samtal som aldrig suddas ut, händelser som sitter fastklistrade i mitt hjärta. Det fanns en tid när det kändes som att du var den absolut enda som stod kvar när alla andra gick. Jag höll hårt i dig då, jag visste att om jag tappade taget skulle jag inte finnas. Jag har även förstått att jag var en sån person för dig också, den där hösten. Jag kämpade för att hålla oss flytande, för jag visste att om inte du skulle orka, då skulle jag aldrig förlåta mig själv. Du är en av de finaste personer jag känner. Hjärta dig.




Elin. Jag vet inte var jag ska börja, men du är nog en av dem jag skrattat allra mest med i skolan. Bilden är tagen under en mattelektion i slutet av maj i tvåan. Vi hade inga prov kvar, och såg ingen anledning till att koncentrera oss längre. Därför skrev vi massa saker på varje sida i det block du lånat av Felicia. Du är nog den som är mest som jag, känslomässigt. Du har höga krav på dig själv, du hatar att misslyckas och förlora och du kan ge upp lite för lätt ibland, när allt inte går din väg. Kanske är det därför vi har förstått oss på varandra så bra, vi vet hur den andre tänker. När jag tänker på dig och det som är du för mig, blir jag varm i magen. Du är förknippad med så mycket bra saker, du är förknippad med det som gjorde att jag älskade att gå till skolan, hur jävligt allt än var. Du är förknippad med det som lyfte upp mig när jag var nere, med det som fick mig att skratta tills jag grät. Du är bäst.

Kommentarer
Postat av: Elin

Gud vad söt du är...

TACK så hemskt mkt!! =D



Blev heelt varm när jag läste =)



Tack skruttan! <3


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback