Blame yourself.

Det var så skönt att umgås med dig idag. Det tog ett tag innan jag orkade åka till dig, men jag är glad över att jag tog tag i mig själv och gjorde det. Jag var bara tvungen att samla lite kraft först, kraft till att le. Men det blev inga problem att le, det är aldrig det med dig. Du fick mig att tänka på något annat ett par timmar, och det betyder så himla mycket. Jag vet att jag var ganska tystlåten och inte som vanligt, jag ber om ursäkt för det. Jag ville inte berätta vad som hänt, jag ville inte prata om honom med dig, jag vet att du bara blir upprörd. Jag vill bespara dig det, nu när det är jul snart och allt. Du betyder så oerhört mycket för mig. Lämna mig aldrig.




Och ni andra. Era ord värmer, de får mina ögon att tåras. Att ni faktiskt bryr er, på riktigt. Jag känner ju att ni gör det, och det känns så sjukt. Ni är guld värda, allihopa. All kärlek till er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback