Det var inte mycket att göra-

Spännande dag idag måste jag säga! Den började med att jag och Felicia skulle sno affischer på Slussen för att göra våran redaktion lite snyggare. När vi kommer till skolan upptäcker jag att ingen i min spanskagrupp är där, inte ens läraren. Bara att inse faktum att man gått upp två timmar för tidigt.. Inte mycket att göra, så jag tänkte gå ner och sätta upp affischen. Ehm, jag ångrade mig ganska snabbt. Jonas satt där för det första. Sen hade han satt upp en lapp som sa följande; Det som står på den här lappen är hundra procentig sanning: De här datorerna är reserverade för Dagens nytt. Och vi menar det! Herregud vad tror han att han är? No way att jag tänkte sitta där med honom under den lappen.. Så jag gick upp och la mig i en soffa och chillade nån timme. Sen hade vi tydligen spanska i fem minuter och när den var slut gick jag tillbaka till sofforna. Herregud vad jag garvade :D I ena soffan ligger Felicia och Jocke, Marika sitter på en stol i mitten och i andra soffan ligger Elin och Felicia. Alla sover. Såg så sjukt kul ut, verkligen en engagerad skola =p Felicia vaknade och Daniel kom och försökte väcka dem. Det gick inte så bra ^^ Haha, dagens roligaste verkligen :D

Annars har dagen flutit på ganska bra, förutom att man är oerhört stressad över allt.. Och förutom att Jonas går oss på nerverna. MÄNNISKA! Om Elin ska korrekturläsa en text så  behöver inte han stå över axeln och säga vad hon ska göra. Jag tror hon klarar det hyfsat mycket bättre själv. Och sen att han inte lyssnar på vad man säger.. Han frågade om jag ville ha hjälp att kopiera (hallå, jag är inte dum i huvet?) och jag sa nej, jag klarar mig. Likförbannat kommer han och anmärker på hur jag kopierar när jag står där! Men jag och Elin gjorde iallafall våra redaktion till den snyggaste, även om Peter tyckte synd om den stackars indianen som står i sin trähydda och undrar vart alla hans träd i regnskogen är nånstans =p

Kommentarer
Postat av: felicia

dagarna blir verkligen mer och mer intressantare..

Postat av: Elin

hahah skönaste inlägget på lääänge :P mitt kommer vara liknande

2006-12-05 @ 22:07:00
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback