Förskjut året och flytta på julafton.

Egentligen vet jag inte ens hur jag orkar blogga, är så galet trött. Men jag vill väl dela med mig av min dag till resten av världen. Eller?

Åkte hemifrån vid halv tolv, kom hem typ nyss. Herregud. Gick i stan i runt två timmar först, och det var en prövning.. Bestämde mig, eftersom jag hade massa tid kvar till vi skulle ses, att gå från drottninggatan till slussen. Bad choice. Människor borde gå en kurs i hur man går i stan när det är mycket folk.. Orkar inte dra upp allt, blir bara mer irriterad =p Fick iallafall två julklappar köpta, och det känns ju bra.

Sen bar det hem till Felicia, eftersom Elin bangade ur och inte orkade. Och jag måste bara säga att Felicia har världens sötaste hund, jag är helt kär :D Så oerhört gullig. Och hon (hunden allså) och jag råkade dra sönder hennes kompis.. Vi drog av örat =/ Förlåt! Det bakades iallafall en massa julgodis och vi lagade även mat. Avancerat värre blev det köttbullar och pulvermos ^^, Sen spelade vi bluffstopp och jag är verkligen sämst på det. Jag förstår inte! Trots att jag droppar typ halva kortleken och bluffar massa bra så förlorar jag alltid. Möh. Sen tittade vi på parlamentet och vi förstörde det för Felicia genom att berätta att dom faktiskt har manus. Förlåt Felicia =)

Hå - Hödde - Höll. Så ska det ju vara. Right?

Kommentarer
Postat av: Elin

Min förklaring till att jag bangade ur har faktiskt en riktig anledning allihopa, så var inte sura på mig nu ;P Låter som ni hade trevligt iaf ^^

Postat av: Anonym

jag blev faktiskt riktigt ledsen när ni sa det.. det kom faktiskt tårar, ni har verkligen förstört parlamentet för mig.. Jag trodde att det var massor med jätte coola komiker som kompå allt för stunden.. men icke :(

2006-12-11 @ 21:44:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback