Ibland känns det bra, trots allt.

Härlig dag. Eller, det var inte sådär jävla härligt att gå upp tjugo över sju, men då var jag väldigt effektiv sen ska ni veta! Gick på matten, där det var förvånandsvärt mycket folk :o Den var slut tio, och då hade jag inte lektion igen förrän halv två, så smart som jag är åkte jag till Farsta centrum och handlade lite julklappar. Tre stycken blev det, men det svåraste är kvar; Therese. Herregud, vad ska jag köpa till männskan? Nån som har nåt bra tips, alla tips mottages varmhjärtat :D När jag var i Farsta centrum pratade jag även omkull en kille som ville sälja mobiler. Haha, kände mig riktigt duktig där, jag knäckte honom på flera punkter ^^

Sen skulle vi ha engelska. Om det finns någon annan gymnasieskola ute i landet där man får rita kort och skriva sin önskelista på till tomten på engelskalektion, var gullig och berätta det. Det var iallafall vad Max hade planerat till oss, efter att han berättat om när han friade till sin flickvän :) Jättegulligt, på en strand i HongKong =) Iallafall så målade vi (eller jag försökte iallafall) och skrev önskelistor och även nyårslöften. Allt läste Max upp sen, och han tyckte min gran var väldigt bred =/ Möh. Och mina nyårslöften missuppfattade han ganska grovt, men oerhört kul blev det :D Och utvärderingarna vi fick fylla i för projektet och kursen var tillomed dom roliga! Man skulle kryssa i på en skala 1 - 5 och ja.. Vid 1 stog det på frågan om samarbetet hade gått bra; Vi hatar varandra nu. Och på någon annan fråga 'Nu hoppar jag av gymnasiet' och på frågan om de borde ha samma projekt för nästa års tvåor: Ni kan lika gärna tortera dem i två veckor'. Så jävla klockrent :D

Kommentarer
Postat av: felicia

det var en väldigt givande engelsak lektion (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback