Johanna is the shit.

Jag säger då det, herregud. Kan inte minnas sist jag skrattade såhär mycket som ikväll. Shit alltså, och vad fan har vi garvat åt? Ehm, precis. Oss själva. Vi är så jävla fula och så jävla roliga så vi kan underhålla oss själva en hel kväll, utan att göra nåt vettigt alls. Jag tror Johannas pappa ville vara med, han kom ner när vi hade asgarvat konstant i typ 45 minuter och frågade vad det var för rolig film vi såg på. Vi blev helt undrande, film, vaddå? Sånt är för töntar =p Kan man inte roa sig själv kan det lika gärna va! Sen började vi även diskutera hur vi ska få kontakt med den mycket omtalade Erik, min nya granne som inte är så ny ännu. Först tänkte vi att vi skulle ringa på och låna något, men det kändes för påträngande. Istället kom vi överens om att låtsas vara utelåsta så kan han rädda oss. Vi måste bara sitta i trapphuset tills han kommer, och samtidigt hoppas på att min mamma inte kommer samtidigt =p Sen skulle vi även baka pannkakstårta och bjuda honom på, när han lät oss komma in till honom. En discokula var med på ett hörn också. Herregud vilken kväll, så sjukt oseriöst! Och tusen bilder har vi tagit, där kanske en på oss var blev bra, tyvärr på olika bilder :D Kom på när jag var påväg hem också att jag nog snart ångrar vad jag gett mig in på.. Jacob, Johannas lillebror, spelar fotbollscup och ska spela semifinal på lördag. Jag blev helt exalterad och ville jättegärna åka och titta! Det jag inte tänkte på var att matchen antagligen är klockan tio på morgonen eller nåt, vilket innebär en avresa typ nio.. Isånnafall tar jag tillbaka vad jag lovade. Jag kan titta på finalen istället ;D


113598-23
"Hej vi är bäst och vi ser likadana ut på den här bilden"

Imorgon lägger jag kanske upp någon bild som talar mer för vad kvällen innehöll.. Kanske ^^

Kommentarer
Postat av: johanna

haha vi är fan coolast :D våra inlägg från igår är exakt likadana ^^ Länge sen jag garvat så mycke.=)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback