Just follow the beat.

Till skillnad från det förra inlägget tänker jag fokusera det här på glädje och bra saker. Hade inte tänkt skriva något först, inte just nu, men så kom mamma in med telefonen i handen och frågade om jag hade nåt för mig idag, vilket jag inte hade. Stefan och Karin kommer kanske hit senare och spelar spel :) Ligger i min säng och lyssnar på Jack Johnson, helt mysigt. Fick typ sju brända skivor av min kusin igår med massa olika musik jag aldrig hört talas om, förutom Jack Johnson då. Det var en blandskiva också, med enbart aukustiska versioner av låtar. Är redan helt kär i den, så jävla skön att ha när man ska sova =)

Gårdagen utvecklades faktiskt ganska bra måste jag erkänna. Var på jättedåligt humör ända fram till vi kom hem till Stefan, då försvann det mesta, sen försökte jag att inte tänka på det på hela dagen, och jag lyckades ganska bra måste jag säga. Vi åt gröt där, med honom, Karin och hennes föräldrar och sen tittade vi på Kalle och hade lite julklappsutdelning, innan jag och mamma åkte vidare till mina kusiner, där vi åt julbord och hade ännu mer julklappsutdelning. Sen var jag så sjukt jävla trött, så vi åkte hem =p

Fick även veta vad mamma skulle med Fredriks nummer till :D Stackarn, han måste tycka mamma är helt dum i huvet =p När jag var där hade jag ju gått omkring i hans varma sockor hela helgen, och mamma hade skickat sms till honom och bett honom skicka en bild på dem, så hon kunde köpa likadana. Jag är nog glad för att hon inte hittade några likadana, hans är ganska fula ;D Jag har iallafall ett par jättevarma och jättesköna Hello Kitty sockor nu :)

Kommentarer
Postat av: felicia

Det behövs positiva tankar här i världen (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback