Känslokall? Njae..

Att man alltid blir så kreativ när man umgås med Therese! Hon kommer bli en galet bra mamma tror jag, iallafall om hennes barn tycker om henne för hur hon är =p kreativ och smart ;D Klockan kvart över tio i morse stog vi utanför Thereses fönster och satte fast granris på fönsterbläcket! Det blev faktiskt jävligt snyggt, och jag hade aldrig ens kommit på tanken att göra så ^^ Mja, jag sov ju där inatt, och filmen jag hade hyrt.. Öhm, udda? Alla var typ skitfula och den var helt hemsk och tragisk men samtidigt skrattretande.. Nej det är inget jag tänker rekommendera till någon. Men vi hade trevligt ändå, jag tittade på Green street hooligans på natten medans Therese sov. Hon 'vaknade' lite ibland och sa taskiga saker som att jag borde sova hemma hos mig och så. Det roligaste var ändå när hon vid kanske tre eller något sa: Är filmen slut? Jag- Öööh, jaa. Det var ett tag sen den tog slut.. Hon - Men du gråter inte? Jag - Nej, det var ju länge sen den tog slut. Hon - Du är så känslokall! Typ jaha, förlåt då =/ Jag lovar att gråta hela natten nästa gång =p Men jag trivs alltid så bra hemma hos Therese, det är nästan som att vara hemma i mitt riktiga hem i bromsten, har liksom varit hos Therese hur många gånger som helst sen jag var sex bast. Man får en sån där bra känsla i magen <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback