"Motorfel"

Haha, Johanna fick mig att bli värsta nostalgisk! Vi pratade i telefon och kom in på hur det var i nian, och framförallt Leif. Haha, det är bara hon och jag som kommer förstå nu antagligen, men om vi hade gjort om allt vi skulle lära oss till ramsor om honom hade vi kunnat allt. Jag kan fortfarande: I Sverige gjuts årligen fem ton Leif. Leifarna gjuts i tackor.. Och när vi pratade om Leif så skulle jag leta upp min kemibok som jag har kvar, och där står allt kul som Leif har sagt och gjort. Typ som när vi övertalade honom att försöka elda upp en brandfilt. Seriöst, vilken lärare med vanligt vett försöker nåt sånt? Iallafall så gjorde han det, men det funkade inte. Efter det fick han en egen sång också ^^, Jag hittade inte min kemibok, men en massa andra skolböcker/häften. Det äldsta från typ sexan, fett kul att läsa. Ett häfte vid namn 'fri skrivning' där man nog fick skriva historier om vad som helst.. Ehm, jättebra historier..? Fett konstiga, min fantasi var nog ganska dålig redan då.

Alltså, imorgon. Vad händer? Allt jag vet är att vi ska ses klockan två hos Ina och äta tacos. Det känns som den informationen inte är tillräcklig, eller ska vi handla tillsammans eller ska vi ta med oss eller vad händer? Jag hatar att vi är så dåliga på att planera! Iallafall så vore det trevligt att få reda på nåt mer från typ framförallt Felicia, jag tycker det är hon som har ansvar för allt. Gärna innan imorgon^^ Annars hör jag av mig. Kanske. Annars slipper ni mig :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback