"Och så vill jag att ni ringar in femman på fråga sex och elva!"

Hellre en spanskalärare som tror att man är dummare än vad man är, än en som tror att man kan mycket mer än man kan..

Det känns så sjukt jävla meningslöst att sitta på en lektion, lyssna på någon som pratar asfort på ett språk man inte förstår ett skit av, och sen begär att vi ska berätta om något vi gjort i helgen på spanska. Det slutar, observera att det här innebär alla elever, med att vi säger på svenska, hon översätter till spanska och vi repeterar. Slut. Sen fortsätter lektionen med att hon pratar spanska och vi inte förstår ett jävla skit.. Det är så onödigt. Har hon inte förstått att vi inte kan någon spanska? Jag lämnade in två arbeten, ett som Amanda gjort med hjälp av spanska kompisar, och ett som jag gjort själv, i protest och för att visa att vi verkligen inte kan någon spanska. För det är inte bara jag, det är alla andra också! Har nästan lust att skicka ett mail till henne och förklara att vi inte är som andra; vi är mycket dummare och kan inte ett ord på spanska..

Annars har dagen varit bra, Jag, Ina och Felicia åkte en sväng till stan och köpte lite diverse saker som de packade på mig när jag stog i kö.. Men det var trevligt, och nu har jag insett att jag måste bli klar med religionen idag. Hjälp.

- Men vaddå, det är väl inte bättre att äta wienerbröd på Östermalmstorg?
- Varför inte? Vad är det för fel på Östermalmstorg?
- Då kommer ju alla verkligen titta snett!

Kommentarer
Postat av: felicia

Haha,jag säger å det! fy på östermalm (nej då, jag generaliserar inte!)

Postat av: Ina

jamen, i centralen vore ju inte våra wienerbröd så konstiga jämfört med alla esteter ^^

2006-12-19 @ 19:34:02
URL: http://dearstockholm.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback