Snälla vänd inte ryggen till igen..

Jag kommer aldrig hinna. Kan vi inte skjuta upp julen en månad eller så? Jag måste hinna andas, jag måste få ta det lite lugnt, jag är påväg att bryta ihop.. Insåg igår kväll att det är bara i princip två veckor kvar till julafton, och mitt största problem är; när ska jag hinna köpa julklappar? Nu i veckan kommer jag antagligen inte hinna alls, och det är under vardagarna jag vill, eller nästan har krav på, att jag ska köpa julklappar. Klarar inte av när det är så galet mycket folk och alla bara är i vägen. Jag vill ha det lugnt och få gå i mitt tempo, vilket inte går när det är sisådär 200 pers som går tjugo gånger så långsamt än vad jag vill. Jag blir helt enkelt tokig och på dåligt humör när det är mycket folk, och om jag ska åka in en helg så kommer det ju vara så. Funderar på att åka in i eftermiddag, men jag tror inte jag är på riktigt rätt humör för det. Men då är frågan; när ska jag plugga? Gjorde inte ett skit i torsdags, och gjorde ännu mindre igår. Fan, jag som hade satsat på att vara klar med psykologin och etiken.. Blir så besviken på mig själv när jag inte klarar det som jag satt upp för mig själv. Ska försöka att bli klar med allt det idag, trots att jag inte har den blekaste om vad och hur man ska göra etiken.. Nån som kan vara gullig och berätta kanske?

Jag hatar att jag inte är som jag var förut. Då kunde jag må piss en dag, gå och lägga mig på kvällen och vakna så var det borta. Det är inte så längre. Jag mår lika dåligt den här morgonen som jag gjorde när jag vaknade igår och som jag gjorde hela torsdagen.. Låt det försvinna! Jag har inte tid att vara nere, jag måste orka just nu, jag måste ta tag i mig själv och allt annat. Jag orkar bara inte när all kraft går åt till att tänka på hur jävla värdelöst allt är. Rädda mig.


Btw, gjorde om färgerna igår. Personligen tycker jag att det blev ganska fint :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback