The black hole.

Vi hade riktigt trevlig igårkväll, trots att Anna inte kom =/ Det hade antagligen blivit ännu trevligare då, men det är smällar man får ta. Vi ses ju på söndag iallafall :) Jag Ina och Felicia spelade kort och lyssnade på musik, och det är bra att vara vän med Felicia måste jag säga. Hon tar liksom på sig ansvaret att förlora, så vi andra slipper! Och observera att jag ledde jättelänge när vi spelade Chicago, trots att jag aldrig spelat det förut. Men sen lyckades jag inte vinna såklart, men det fick Ina göra. Sen lekte vi pictionary, och för att det inte skulle bli så svårt att hitta på ord hade vi en bok vi letade i. Jag var såklart sämst, men fick höra att det var roligast när jag ritade.. Undra vad det beror på.. Sen kläckte även Felicia ur sig, när hon satt med boken framför sig; Det finns ju inga ord! Öhm.. Det är en bok..?

Idag har jag vaknat, ätit frukost, åkt till Tallbacka, tränat och skrattat, åkt hem, ätit risgrynsgröt, duschat, och hamnat här. Nå längre lär jag inte komma heller, är galet trött. Ska ta hand om min sjuka pappa tror jag. Det känns som jag blivit smittad också, har ingen ork på träningarna och känner mig helt trött i kroppen. Mirakelpiller tack!

Du försöker förstå, men du blundar för min sanning..

Kommentarer
Postat av: Elin

shiit jag e borta i rvå dygn och jag måste läsa igen typ 18 blogginlägg :P Jobbigt det här hehe puss påre!

Postat av: Ina

oh elin vi vill ju höra hur du har haft det! och cissi, vi uppfinner dina mirakelpiller samtidigt som annas glutentabletter då? ;)

2006-12-29 @ 17:50:34
URL: http://dearstockholm.blogspot.com
Postat av: Cissi

Jamen det är väl bra? Det vore väl illa om jag inte skulle ha skrivit nåt alls? :o För trots att du itne vet om det själv så älskar du att läsa i min blogg Elin ;D

2006-12-29 @ 19:20:14
URL: http://esok.blogg.se
Postat av: Elin

Hehe ja lika mkt som du älskar min blogg cissi :P hehe jao Ina ja ska uppdatera nu, äntligen har baksmällan gått bort till den grad att ja kan öppna mina ögon haha det förklarar väl det mesta av min kryssning kanske ^^

2006-12-29 @ 21:00:23
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Anna

Ska jag få glutenpiller!!? :D

2006-12-30 @ 15:42:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback