Try to see it from another perspective?

Fan jävla skit då! Som om inte allt var så jävligt redan så har något hänt med min rygg.. Känns typ som jag brutit ett revben eller nåt, kan inte andas in särskilt djupt och inte böja på ryggen eller nåt. Fan också.

Den här dagen, som när jag vaknade imorse trodde skulle bli asbra och att jag skulle vara lika duktig som igår, blev inte riktigt så. Lika mycket som jag fick gjort igår, lika lite gjorde jag idag.. Har inte gjort ett jävla piss, för jag har varit så sjukt irriterad hela dagen. Ändå satt jag kvar till halv tre, har ingen aning om varför, men trodde väl att ett mirakel skulle ske och att all irritation helt plötsligt skulle försvinna och jag skulle göra klart allt. Dessutom glömde jag alla jävla religionsgrejer i skolan, kom på det på bussen, vilket betyder att jag måste åka till skolan OCKSÅ imorgon. Det kommer säkert vara stängt och igenbommat när jag kommer dit, och så kommer jag aldrig ens kunna börja med det där förbannade judendomsarbetet.. Jag blir galen på mig själv.

Egentligen skulle jag ju kunna umgås med Johanna nu, eller vara på fotboll, för jag gör ju ändå inget vettigt här hemma. Sitter i princip och väntar på att mitt humör ska gå över så jag kan börja plugga, men ju mer jag väntar och ju mer jag tänker, ju djupare sätter sig allt.. Jag vill bara gå i ide och vakna om sisådär 300 år när hela jorden är förstörd, allt är datastyrt och man inte behöver bry sig om något. Då kan jag vakna och slippa vara jag.

Kul att åka till badmintonen imorgon ensam och inte känna en jävel. Kul att skriva ett reportage om det när man inte ens kan vara med. Kul att jag aldrig kommer lyckas med mig själv. Jättekul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback