Är jag svartvit inuti?

Har precis tittat på alla bilder Johanna har i sin blogg, och vad minnen det kom upp. Är så sjukt trött, sitter i skolan och borde verkligen göra engelska, men jag orkar inte inte inte inte! Vet inte ens varför jag sitter kvar, kan lika gärna åka hem och sova eller något. Men batterierna till mp3n tog slut imorse när jag väntade på tåget, så jag kommer bara störa mig på alla. Och det orkar jag inte heller. Så jag får nog sova i skolan inatt. Nån som vill göra mig sällskap? Jag tror det kan bli ganska så kul (H)

Måste ALLA i den här skolan lyssna på negerdunk?! Jag förstååååår inte!! Johanna, jag vet att jag har sagt att jag ska lära mig lyssna på det. Men liksom, det höll en vecka, sen ville jag inte längre, och nu vill jag verkligen inte höra. Man måste vara på rätt humör för det och jag har inte varit det sen jag kom på det. Det var nog en ganska dum idé tror jag.. Fast å andra sidan så vore det ju bra att tycka om det, för då skulle jag ju kunna vara i datasalen utan att få nervösa sammanbrott.. Gah. Send me some power.

Jag kommer somna när jag kommer hem. Jag borde inte sova. Jag borde verkligen plugga historia. Och engelska. Fan, jag kommer aldrig hinna. Idag är det mest historia som kommer prioriteras, prov imorrn. Men det är ju fotbollsgalan ikväll också, den tänker jag se. Sen imorgon så kan jag satsa fullt på engelskan, slutar ju tolv. Men jag kommer aldrig palla plugga hela eftermiddagen, jag trivs bäst med att plugga på kvällen. Men icke, jag har träning. Det är jag jävligt glad för, men då kan jag ju inte plugga på kvällen. Möh, orka. Sen har vi psykologiprov på måndag också. KUL!

Kommentarer
Postat av: mel

"Kan inte någon stänga av det här jävla negerdunket och sätta på lite riktig blues istället?!"
Hört av Tomas Tengby från svensk jeanskille i en bar.

Du skriver bra. Ditt språk är förträffligt.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback