I don't wanna forget how your voice sounds.

Ångest. Dagens ord. För det första börjades dagen med lite sms-skickande som inte gjorde mig på sådär jättemycket bra humör. Sen så snöar det ute, och inte lite heller.. Fan jag saknar redan sommaren =/ Sen den mesta ångesten: Det är lördag, imorgon är det söndag och sen är det måndag. På  måndag ska jag ha gjort en psykologiuppgift och ha börjat med mitt engelskaarbete. Och imorgon går hela dagen bort, vilket betyder att jag verkligen måste göra allt idag.. Och jag har verkligen ingen lust. Visst, engelskan kanske kan vara kul, men inte när man ska skriva om Shakespeare. Från källor på engelska. Jag kommer inte ens förstå vad jag ska skriva om.. Men psykologin. Blä. Det känns inte motiverande alls att göra ett jävla arbete som man inte ens vet om det är någon idé att göra eftersom jag tror att jag bara fick g på provet. Och dessutom till Olga. Känns som hon ändå inte bryr sig, och det känns som man borde skriva med jättesvåra och konstiga ord så hon inte förstår nånting. Det vore fett roligt :D Haha, det ska jag göra! Möhö, nu blev det genast mycket roligare att göra det där arbetet =p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback