It's all coming back to me..

Vilken jävla dag :D Oerhört rolig! Alla lärare har varit allmänt flummiga idag, speciellt Peter och hans bild av hur långa månaderna är på ett år.. Hahaha, fyfan vad kul det var :D Och hans 'om ni är intresserade..' och 'ehm. ja. eh.' Ina fattar ^^ Och Daniel var gullig och skrev i ett hörn på tavlan: Grattis till Cecilia, som har namnsdag idag. Jag tycker så mycket om mina lärare, det är delvis de som får mig att trivas så bra i den där jävla skolan. Jag fasar för att gå ut trean, jag vill inte sakna allt..

På vägen hem ringer Therese och låter helt desperat och säger att jag måste ställa upp för henne. Självklart säger jag och trodde det var nåt viktigt.. Hon var tvungen att åka till IKEA! Människa! Men gaalet roligt vi hade eller :D Vi åt både mat och glass, och jag köpte två julklappar till mamma. Sen hade vi jättejättekul på bussen hem, jag härmade Thereses garv och då skrattade hon så hon grät. Varje gång. I typ en kvart. Hahaha. Sen var ju bussen såklart försenad, så vi var tvungna att springa till tåget. Okej, det här kommer inte låta lika kul som det var, men herregud vad vi garvade. Vi var typ tio pers från bussen som skulle med tåget, så alla sprang samtidigt i en tunnel där. Det var så jävla patetiskt, det måste sett skitkul ut! Och det blev ännu jobbigare att springa när man garvade, och med Therese bakom sig som har fickorna fulla av småmynt.. Sen fick jag veta att hon inte skrattade åt samma sak som jag. Då blev det ännu roligare! Nej jag saknar att träffa dig varje dag. Har ju fan gjort det sen jag var sex bast, till jag var sexton. Inte undra på att det känns tomt i skolan ibland :o Kärlek.

Kommentarer
Postat av: felicia

Små saker kan verkligen göra en lycklig och det är de som man ska fokusera sina tankar på.

Postat av: Elin

Hahah fan vad klockrent! Jag ser framför mig värsta folkmassan som springer i en tunnel i slow motion till James Bond musiken, hah som värsta actionfilmen, o hur ala sen flyger in genom dörrarna på tåget precis i samma sekund som de stängs ^^ mohahah

2006-11-22 @ 22:49:02
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se
Postat av: Ina

haha vilken fantasi du har Elin ^^ helt kreativt

Ska vi köpa en sån där högtidskalender efter skolan imorgon? :D:D

2006-11-22 @ 23:16:35
Postat av: Elin

hahaha ja jag vet...det bara kom upp liksom! ^^ vettefan vad ja fick det ifrån, men visst vore det coolt =D

2006-11-23 @ 00:04:36
URL: http://www.orkavaradu.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback