Jag ska bli en svart plupp när jag blir stor.

Hahaha, roligaste träningen idag med :D Den började med att vi blev väldigt förvånade över att vi fick vara i sjuan och spela på A-plan, medans p-89 fick vara i skolan och spela på B-plan. Höhö, våra klagomål har gett effekt (H) Väl i omklädningsrummet så hittar vi en massagebänk. eller, hittar och hittar. Den stog mitt på golvet, och självklart ska den genast undersökas! En massa spakar att dra och trycka på, med en Jenny och en Nathalie som var livrädda ovanpå. Sen fick vi kläm på det och Jenny begärde mycket: Jag vill få svindel! Upp i taket! Haha, sen vågade vi inte mer när en skruv lossnade..

Ute på plan så körde vi fotbollstennis bland annat. Haha, alla som var med på D-ytan vet att jag och fotbollstennis inte går ihop nånstans. Haha, jag är verkligen sämst :D Fast min nick på Jespers nick var fan bäst, jag var inte ett dugg beredd ^^ Och sen på tvåmålet är jag bäst, räddade jävligt mycket och fick beröm av både med- och motspelare. Och av Jesper såklart =) Det roligaste var Fanny när hon typ ramlade ihop och fick jätteont i foten. Sen när nån ur vårat lag ska springa förbi henne med bollen blir hon genast jättefrisk! Hahaha

Sen i omklädningsrummet. Herregud. Jesper undrade om jag gick på lustgas, och det undrar fan jag med.. Vi diskuterade de svarta plupparna, och jag kom på att de måste ju ta slut, så många som jag har i min väska och hemma här.. Då berättade de att de brukar fylla på det ibland! Coolt! Så då ville jag bli en sån. Jesper: En vaddå? Vaktmästare? Eller en sån där trekant? Jag: Neej, en svartplupputläggare! Jesper: Eller kanske en svart plupp?

Nej fy fan, jag kommer aldrig klara mig i tre veckor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback