Nostalgi.

Ååh, hittade min Nina Rochelle skiva! Fan vad bra dom ääär! Massa massa minnen, och asbra texter =) tänkte lägga upp en av de första låtarna jag hörde med dom här, och den är jävligt bra. Tycker jag ^^ Och Therese =p

Du säger att du leker med tanken
Om att vara min ängel tills jag dör.
Jag säger lek, lek med tanken
Det är det som tankar är till för.

Och jag leker med döden
Och du frågar vad fan jag gör.
Jag säger jag leker bara med döden
Det är det som droger är till för.

Och jag vet att du hatar
Att du hatar att jag är så

Och jag ser att du är trött nu
Men du tar min hand ändå
Och jag vet det finns inget jag kan ge dig
Min älskling, jag hatar att det är så.

Du säger livet är en gåva
Jag säger livet är de nätter då jag inte kan sova

Happy jag hatar att det är så
Happy jag hatar att det är så
Happy jag hatar att det är så
Happy jag hatar att det är så

Jag håller blicken mot marken
Och säger tyst nåt jag hoppas du hör
För det jag säger nu är viktigt
Du är allt som  mina ord är till för.

Sen säger du det finns något bättre
Nåt jag aldrig kommer nå
Jag vet inte vad jag ska säga nu
Men du ser att, jag förstår.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback