That's just how I am this week.

Tillbaka i skolan igen, rooooligt! Fakiskt så var det de =p Galet skön dag, har typ garvat mig igenom den, mitt humör har varit helt mysko. Allt har varit roligt, verkligen. Speciellt de psykologiska klapparna vi fick lära oss om på psykologin.. Stackars oss, och framförallt stackars Felicia som antagligen inte kommer förstå hela grejen :D Jag sa precis till Ina att jag kommit på en jättebra idé också, och eftersom den till största del har med min blogg att göra är det väl bra att skriva om den här, eller? Jag tänkte att varje dag ska jag skriva om Dagens goda gärning. Det innebär att jag varje dag måste göra något snällt mot någon. Inte för att jag är elak i vanliga fall, men något extra liksom. Typ hjälpa en gammal tant över gatan. Nej men ja, sånt, hjälpa folk, le åt någon som ser arg ut eller nåt. Nåt som gör andra glada helt enkelt :D Så idag börjar vi, så kan vi se hur länge det håller. Jag gissar på en vecka =p

Dagens goda gärning: Alla psykologiska klappar. Även om de inte var så omtyckta alltid, men jag menade ju väl!

Kommentarer
Postat av: Elin

Jag hjälpte en tjej på med barnvagnen på bussen idag =D

Postat av: johanna

Ångest...=( snälla låt mig komma till dig på fredag.

2006-11-07 @ 19:54:27
Postat av: felicia

Haha.. jag blev ju smått förvånad över alla generösa och intensiva klappar :D

2006-11-08 @ 20:48:21
URL: http://detvackraste.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback