Where did I go wrong, I lost a friend..

Får väl börja med kvällen igår. Den var faktiskt trevlig, jag pappa och kerstin åt på kinarestaurang, alltid gott =) Fick även ett par nya hörlurar av Kerstin, oerhört välkommet och behövligt, blev jätteglad! :D Fick det för att jag varit så förstående och snäll och så nu under den här jobbiga tiden. Kvällen hemma spenderades mestadels i mitt rum, kikade på Wallander och lyssnade på musik.

Idag i skolan var typ den roligaste lektionen med Olga nånsin. Jag orkar inte förklara, det går inte att förklara.. Men bara konversationen säger väl ganska mycket om hur bakom flötet hon är?
Ina: Ska vi göra det enskilt?
Olga: Nej.
Ina: Så vi ska alltså göra det i gruppen och lämna in varsitt papper?
Olga: Nej, ni ska göra det individuellt. För er själva. Du skriver Ina på ditt papper, jag tror du heter det.

Alltså herregud den människan!

Kvällen spenderades hos Ina, hon och jag lagade mat till Anna och Felicia! Oerhört trevligt, trots att Idol inte är mitt favoritprogram.. Maten blev också god, trots att den såg ut som både det ena och andra innan vi började.. Efter att vi tittat på idol åkte Ina iväg och vi blev lämnade ensamma i hennes pappas lägenhet :o Fast vi var snälla, vi spelade bluffstopp (som jag för övrigt VANN PÅ!) och sen städade vi och skrev en lapp till hennes pappa och tackade för att vi fått vara där. Vi lämnade även kladdkakan som blev över. Jag och Anna funderade lite på om vi skulle skrivit på danska eller nåt, så han förstod. Men sen kom vi på att vi kan ju inte danska =/

Idag var bättre än igår, men det var fortfarande inte bra.. Jag är fortfarande oerhört sårbar och öppen för allt, på ett dåligt sätt. Alla intryck blir dubbelt så starka, alla känslor slår och spränger i mig. Ibland vet jag inte vad jag ska göra av dem, de förstör förmågan att tänka, förmågan att le och skratta. Jag önskar jag bara kunde bli av med dem, om så bara för en dag.

Kommentarer
Postat av: Ina

haha ni är ju så söta :D lovar att han blir jätteglad för lappen.. och han kan pratar faktiskt svenska ;P

2006-11-25 @ 03:14:17
Postat av: Anonym

ja, sjukt mysig kväll. Det behövdes! :)

2006-11-26 @ 01:11:14
Postat av: felicia

Haha.. nej, du vann inte alls på bluffstop, du förlorade på alla sätt och vis (:
det var verkligen en behövande kväll


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback