Aum.

Det här är inte sant.. Jag har typ blivit sjuk. Igen. Jag var ju fan sjuk för bara två-tre veckor sen! Och om jag nu skulle bli sjuk, kunde jag inte blivit det för en vecka sen, har ju inte spelat match eller tränat sen dess ändå så. Nu ska jag ju spela match både lördag och söndag och sen börjar träningarna igen nästa vecka. Så jävla typiskt. Vet ju inte hur jag ska göra heller, antingen så spelar jag, för jag måste ställa upp lite nu, jag har dissat så jävla mycket. Men då riskerar jag ju att bli sjukare och inte kunna träna nästa vecka, och det vill jag verkligen så det kommer jag säkert göra ändå. Och om jag tränar, DÅ lär jag bli väldigt sjuk och då kommer jag ju vara sjuk när vi åker till Göteborg.. Nej, jag tänker bli mirakelfrisk idag och imorrn! Någon som vet nån bra friskhetskur som de vill dela med sig av?

Ska iväg till skolan om typ fem minuter. Jag älskar torsdagar, jag säger som Ina: Jag lever på torsdagar, hela veckan går jag och tänker på att på torsdag, då börjar vi halv ett. Det är så skönt! Kunna sova ut på morgonen, ta det chill och njuta på morgonen. Synd bara att det är kass väder, jag hade gärna sett lite sol idag med. Men jag gissar att regnet som var nere i Göteborg och härjade igår kommer upp hit idag. Och jag som ska kika på fotboll sen. Möh.

Därför avslutar jag med en bön till Gud (haha,herregud, jag tror jag har blivit skadad nånstans..) Gode Gud, gör så att det inte regnar idag/ikväll och gör så att jag blir frisk så jag kan spela fotboll igen! "Auummmmmm" - Ina fattar ;D


Kommentarer
Postat av: Herr Aber

Hoppas att du blir friskare så att dina problem löser sig. Förhoppningsvis får torsdagsvilan dina sjukdomshäxor att flyga iväg till blåkulla.

mvh Herr Aber

2006-09-28 @ 13:30:08
Postat av: Elin

Drick te gjort på varm mjölk och honung i..det e asss gott o man blir frisk av det..
sen har ja hört att det hjälper o käka en jävla massa godis ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback