Once again

Johanna fick mig att starta en officiell blogg igen. Vi säger så iallafall, det låter bäst. Nackdelen är att det antagligen kommer bli väldigt ointressant att läsa, men det är inte mitt problem. Johanna stör inte mig när hon sitter här. Bara så hon vet. Nu får hon sätta på en låt också. Jag är väldigt trött faktiskt också. Det är därför jag skriver korta meningar. Ina vet att jag har en förkärlek till det. Höhö. Jag har egentligen inget vettigt alls att skriva, men jag känner pressen när Johanna sitter här brevid och betraktar mig. Men egentligen tror jag hon är avundsjuk för att jag har ett så coolt namn. Och faktum är att hon är jävligt smart. Jag vet, det låter helt osannolikt, men det är faktiskt hon som visat mig hur man ändrar alla färger. Det är därför min blogg är så. öh. snygg.! Därför säger vi i kör: T-T-T-T-TACK J-J-J-JOHANNA! Men namnet kom jag på alldeles själv faktiskt! Jag tycker det var ganska fantasifullt, för det är hemligt vad vi har fått det ifrån. Eller, jag då.. Johanna är bara en inspirationskälla. Kan vara bra att ha ibland. Det känns som det här inlägget handlar väldigt mycket om Johanna. Hon borde betala tillbaka och skriva ett inlägg om bara mig sen. Det ska jag med nöje läsa ^^, Och observera att jag bara har skrivit snälla saker, så om hon skriver något endaste elakt tar jag tillbaka allt jag nånsin sagt! Både om dig och Stig och Sasha. Nu ska jag inte skriva mer, Johanna har börjat diskutera politik... Wiho!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha...som att man inte kan koppla Esok till Keso ;) mohaha, gud vad jag e smart idag ^^
Det e naaajs att du har börjat blogga igen Keso

Postat av: Johanna

haha fan vad jag garvade när jag började läsa igenom gamla inlägg, jag kom inte ens ihåg att det var jag som var "inspirations" källan till esok :P hahaha, fast det roligaste var ju i slutet, nu börjar johanna prata politik! undrar vad jag pratade om?..:P kram!

2008-09-25 @ 23:31:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback