AAAAAAAAAAAH! :D

JAG ÄR GLAD GLAD GLAD GLAD GLAD!! GLAAAAAAAAAAD!!! Åh den här hösten kommer bli så jääääääääääääääääääääääääääääävla bra, det är helt sjukt jag kommer vara i exstas hur länge som helst. AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!! Jag är så jävla glad!! Först ska ju kent släppa nytt album i höst, inte sagt när än, men det kommer, det är under inspelning. Och det som fått mig helt tokig nu: Lars Winnerbäck släpper nytt album 26e september! Och så avslutade han med: En turné i höst låter inte orimligt. Säkert blir det så. Då ses vi. Jag är så jävla glad. Så jävla jävla jävla glad. Det är töntigt, jag vet. Men det är såna här saker som gör min dag, som kan göra min vecka. Nu har jag nåt att sträva efter igen, nu finns det ljus i höstmörkret. Tack Lasse och tack kent. (Risken finns väl kanske att skivorna är så galet bra att jag inte visar mig ute på flera månader och begraver mig i dem. Men det gör inget.)


Och imorgon släpper Lasse Lindh sitt album. Hejjagärjättegladomniintefattatdetän.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback