All together and all alone.

Jag vill bara göra klart för alla att min spanskalärare är helt otrolig som tror att vi ska förstå och kunna ha prov på saker vi aldrig ens gått igenom.. Jag sitter liksom på wikipedia och försöker lista ut hur man ska göra :s Helt jävla omöjligt. Och det vi har prov på har även steg fem prov på.. Bara för att visa  nivån liksom. Den är ganska så mycket för hög..

Redan på gympan imorse kände jag att jag inte borde åkt till skolan.. Och det blev bara värre och värre, fyfan vad dåligt humör jag var på  under psykologin.. Hade inte Max hjälpt mig att få ut det där förbannade jävla pappret från datorn till skrivaren hade jag nog gått hem. Och sen pratade vi om självmord på psykologin och det blev jobbigare än jag tänkt mig, och det visar väl ännu mer att jag inte helt kommit över allt i höstas. Så alla dom tankarna kom tillbaka också. Idag. Precis vad jag inte behövde. Det blev lite bättre sen framåt eftermiddagen, på matten hade vi en udda vikarie. Han berättade bland annat att han tyckte det var roligt att prata för sig själv. Sen hade Anna kul åt mig när vi åkte hem bara för jag hade hicka =/ Fast jag fick en femma för det (H)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback