Alla som älskat dig har hatat mig av rädsla.

Idag har varit en jättebra dag. För nederlaget på matten räknas knappt, med tanke på resten. Det började med att jag fick VG på mitt matteprov. Helt galet glad blev jag :) Sen gick det som sagt skitdåligt på matten och jag var jättearg. Inte så länge till. På pedagogiskt ledarskap får vi veta vilka som får åka på Raoul Wallenbergs ledarskapsutbildning längre fram i vår. Jag får åka. Jävligt roligt faktiskt, en utbildning på fem dagar, man bor på en konferensanläggning, får mat och allt, och det är en 50-poängs kurs. Skolan betalar rubbet, och det är jag och två till som får åka. Möhö, snacka om att känna sig speciell. Och dyr i drift. 50 000 per elev kostar kalaset..

Jag, Emma och Elin HV målade även i 4.4, det drog uppmärksamhet :o Kom alla möjliga och tittade vad vi gjorde ^^, Det var ruuligt. Att måla alltså, jag har väntat i flera veckor! Efter religionsprovet däckade jag och Elin i en soffa och vaknade lagom till svenskan. Den var udda och Daniel blev besviken på oss. Han spelade skivor och vi skulle ställa oss upp och säga vad vi tänkte på. Det blev inte samma genomslagskraft som han tänkt sig, stackarn =p Och här är inte skoldagen slut, icke. Det var bara till att fortsätta plugga, och vi var duktiga i sisådär en timme. Sen gick det utför. Elin HV började skratta åt något jag sa, hennes skratt smittade oerhört och när hon la sig på tangentbordet och det började låta konstigt blev det hysteriskt. Till slut kom Max och Daniel och undrade vad fan som pågick.. Efter skrattanfallet blev det inte mycket mer pluggande, utan jag och Ina utmanade Max och Daniel i pingis. Vi fick stryk ganska så hårt. Jag tänker inte ens säga vad vi förlorade med ^^, Men revansch it is! Sen lekte jag och Max skräckfilm i min korridor.. Han är udda. (hahahaha, jag lyssnar på kent. "Jag flyr genom en nedsläckt korridor". Typ exakt vad jag gjorde ju..)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback