"Du kan baka havreflarn! ..eller. Nä.."

Nej jag orkar inte skriva allt som hänt. Det har hänt en del bra saker, och en del dåliga saker. Just nu har jag iallafall ont i halsen för jag tränat på  mitt tal till svenskan =p Kan halva hyfsat nu iallafall.. Blä, får ont i magen bara jag tänker på hur nervös jag kommer vara på fredag =/

Skönt med vinst igår också, speciellt mot Göteborg och speciellt efter underläge 1-0. Och träningen igår var väl hyfsat tråkig.. Gjorde inte särskilt mycket och det känns som det kommer upp fler och fler saker som anledningar till att lägga av.. Jag tycker knappt det är kul längre, och det var länge sen jag gjorde det. På riktigt. Sådär som jag gjorde för kanske ett år sen. Innan den där första riktigt riktigt djupa svackan kom, när jag tog mitt uppehåll. Sen dess har det inte varit som vanligt och jag längtar inte till träningarna längre. Det känns så himla konstigt och jag går fortfarande och väntar på att det ska bli 'som vanligt' igen. Jag kanske borde inse att det inte kommer bli som vanligt? Men jag vill ju det..

Och jag tror jag ska köra på din teori. Du frågade igår hur det var, halvt för att fråga något, halvt för att du faktiskt bryr dig. Jag sa att jag inte visste, att jag inte hade tid att känna efter.. "Det är rätt, man ska inte känna efter." Fan, jag kommer sakna dig sen.. Blä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback