Ett sorgligt slut.

Det här har varit en helt underbart bra födelsedag, och det är så oerhört tråkigt att den ska sluta såhär. Det är så jävla tragiskt och så hemskt. Jag har ont i magen och jag mår illa. Mina händer har slutat skaka nu, men de gjorde det ett tag. Och det är inte för att jag ätit för mycket. Jag vet inte vad jag ska/bör skriva.. Men skriver jag bara såhär kommer ju folk undra vad fan som har hänt. Men den där dunsen under tunnelbanan när vi var påväg in på en perrong kommer jag aldrig glömma. Jag visste direkt vad det var frågan om, jag kände direkt i magen att det inte stämde. Det är den känslan i maggropen som jag kommer minnas starkast från min 18-årsdag. Nej, fyfan. Jag var påväg uppåt igen, men det här var verkligen ett slag neråt. Inte för att jag bryr mig så mycket om mig själv längre, utan mina tankar går åt andra personer och familjer. Jag vet inte vad jag ska skriva längre. Jag är tom, men ändå inte.

Och förlåt Felicia för att jag skickade smset till dig. Jag vet hur du mår och att du kanske inte var den bästa att smsa. Men jag var tvungen att skriva nåt till nån och du fick del av mina direkta tankar. Det var inte meningen, jag minns inte ens vad jag skrev..

Kommentarer
Postat av: Ina

oj.. :S gud vad obehagligt! :S

2007-04-28 @ 00:26:14
Postat av: fesse

Inte oroa dig över mig, finns alltid här, hur illa jag än mår!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback