För nu är det vår.

Dagens uppdrag: Inhandla innehåll till påskägg och få tag på Fesse.

Pappa kom in nyss och gjorde mig jätteglad! Visade honom ett par skor som jag vill ha här om dagen, men som jag inte har råd med, eftersom det är ett par till skor jag vill ha också. Nu har jag råd! Han sa 'köp du dom skorna, så betalar jag och mamma dom. Skicka ett sms när du köpt dom så sätter jag in pengar på ditt konto.' Yes :) Nu gäller det bara att hitta en dag att åka in och kolla på dom, jag har ju trots allt inte sett dom i verkligheten än =p
http://www.sneakersnstuff.com/data/product/files/587820072422135244781217.jpg

Träningen igår var helt galet rolig! Jag fick spela ute för första gången på jag vet inte hur länge :D Och jag gjorde två mål, hade ett skott i ribban och gjorde nästan självmål ^^, Men det var helt jättekul, Ubbe sa att han märkte på mig att jag tyckte det =p

Lekte med Johanna igår också, det var trevligt! Vi var en sväng i stan först, sen åkte vi hem till henne och gjorde jättegoda smoothies! I sommar ska jag leva på såna tror jag :) Idag slog jag även sov-rekord för det här lovet. Sov ända till kvart över elva :o Var ju helt slut efter träningen, var inte van att springa så mycket, men lyckades iallafall titta på Scrubsavsnitten. Sen somnade jag :D Jag börjar bli gammal tror jag..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback