I think I'm just scared. That I know too much.

Jag tror jag börjar bli gammal.. Imorse vaknade jag klockan nio liksom :s Pensionärsvarning på mig snart, antagligen kommer jag vakna innan klockan sex när lovet börjar ta slut =p Dessutom är det ju jobbigt att vakna så tidigt; vad fan ska man göra? Det är ju ingen annan vaken liksom :o

Men jag drömde om premiären inatt! Iofs var det inte en så bra dröm, jag var mest stressad och irriterad, men ändå. Det var premiär och känslan fanns där. Herregud vad jag längtar. Det är helt sjukt.. Och det är åtta dagar kvar. Det kommer bli så jävla häftigt, det kommer bli den bästa premiären på många många år. Och ja - den kommer slå förra året. Det blir antagligen inte lätt, men den kommer det. Kanske inte tifomässigt, det kan bli svårt, men publikmässigt. Och ljudunivåmässigt. Jag insåg imorse att jag ska ha föredrag dagen efter.. Hoppas min röst håller för det ^^,

Sen att Felicia är obehagligt smart och tar reda på obehagliga saker, det är lite.. Obehagligt? :D Men det är bra, då vet jag vem jag ska vända mig till sen när jag behöver ta reda på något =)

Kommentarer
Postat av: fesse

Men vadå, en kotte skulle ha kunnat räkna ut det (:


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback