Och de såg sig runt, men de såg ingenting.

Jag har gjort en att göra-lista. Den ska jag följa idag. Den ser ut som följer:
Göra klart historian
Svara klart på instuderingsfrågorna till religionen
Hitta fakta om stress och skriva på talet
Läsa kompendiet till religionen
Läsa och lära mig historian som nu är klar
Läsa klart häftet till nationella och välja text och bild

Jag berättar sen hur det har gått, men det kommer ha gått bra, det vet jag :)

Har även sovit tolv timmar inatt, och gud vad skönt det var. Inte för att det är nåt fel på Annas föräldrars säng, men min säng är faktiskt skönare ;D Fredagen spenderades hemma hos Anna tillsammans med från början bara hon själv, jag, Felicia, Nencia och Carro. Det slutade med att en massa annat folk hade kommit och gått också, och när kvällen nästan hade blivit morgon var alla utom jag, Felicia och Anna utbytta. Kvar var förutom vi också Nina, Erik och Micke har jag för mig. Och det var en oerhört rolig kväll! Vi gjorde allt möjligt, jag och Fesse plockade kottar och blommor, vi gjorde kott-djur, armband, lagade mat, dödade småkryp, sprängde bakpulverbomber, spelade pratmakarna, drack med choklad-sugrör, lekte pictionary med fel hand, gjorde experiment med te och godis (ja, det var spännande!), letade påskägg, blåste såpbubblor, åt godis. Ja, vi gjorde en himla massa roliga saker :) Sen på morgonen efter inte överdrivet mycket sömn var jag och Felicia rastlösa. Vi började med att städa utanför Annas hus, det såg förjävligt ut efter allt bakpulver. Sen städade vi lite inomhus också. Sen tröttnade vi på att vara ensamma och gjorde allt för att väcka henne och Erik. Det lyckades till slut :) Bilder dyker kanske upp i senare inlägg.

Nu ska jag plugga! Och imorgon är det måndag, det är min enda drivkraft :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback