Och jag lämnar inga fotspår ens i sand.

Oj vad jag har haft det bra i två dygn nästan. Fredagen spenderades hemma i Bromsten tillsammans med Johanna och Niklas. Vi hälsade på Madde ett tag innan hon skulle åka, sen fick vi klara oss själva. Och vi återupplevde verkligen gamla barndomsminnen, vi pratade om allt vi gjort som små och det var så himla härligt. Vi åt också, och spelade spel. Det började med lite lätta barn-spel, min specialitet, men sen gick det över till monopol.. Det gick asbra för mig i början, jag köpte jättemånga gator! Sen grusades alla drömmar om att vinna när Niklas köpte både centrum och norrmalmstorg. Jag och Johanna gjorde vårt bästa för att hindra honom från att bygga fler hus, men icke. Han byggde hotell på båda och vad händer varvet efter? Jo, såklart. Jag hamnar på norrmalmstorg. 40 000. Det var bara att ge upp. Så allt var som vanligt ^^,

Sen igår var jag och Fesse i Rålis och promenerade och satt vid vattnet och hade det jättemysigt :) Jag är verkligen glad över att våren är här på riktigt. Man blir glad i hela kroppen och det finns inget bättre än att sitta i solen och verkligen känna att solstrålarna ger energi. Vi köpte glass också. Och såg vårat drömbarn. Och smidde elaka planer.. =/ Och sen på kvällen var det bara att åka tillbaka till Bromsten! Jag och mamma var bjudna på middag hos familjen Erntson och det var en massa gamla grannar där :) Fast när hela middagen hade spenderat till att prata om Kina tröttnade jag och Johanna och roade oss själva =p En jättebra kväll, även om jag var oerhört trött =/

Ut i värmen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback